Producenci
Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie w sklepie internetowym www.hydrokanplus.pl ?
  2. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?
  3. Jak poprawnie złożyć zamówienie?
  4. Czy muszę założyć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?
  5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
  6. W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?
  7. Ile zapłacę za dostawę?
  8. Co mam zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki podczas transportu?

 

Jakie korzyści uzyskam składając zamówienie w sklepie internetowym www.hydrokanplus.pl ? 

Założenie konta w naszym sklepie otwiera przed klientem szereg możliwości. Przede wszystkim jest on w stanie przeglądać historię wszystkich swoich zamówień, posiada również szybki dostęp do swojego konta, ma możliwość sprawdzenia bieżącego statusu zamówienia, a także jego ponownego złożenia. Dla użytkowników, którzy założą konto w naszym sklepie przewidujemy możliwość skorzystania z rabatowego programu lojalnościowego oraz opcję otrzymywania newslettera z atrakcyjnymi promocjami.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie lub mailowo?

Zamówienie można złożyć telefonicznie dzwoniąc pod numer +48 95 762 37 63, bądź mailowo na adres sklep@hydrokanplus.pl lub poprzez przez formularz kontaktowy.

Jak poprawnie złożyć zamówienie?

Po dodaniu produktu do koszyka, wybierz dogodną formę płatności i uzupełnij formularz adresu dostawy. Na podany adres e-mail otrzymasz wiadomość potwierdzającą złożenie zamówienia, w której będzie zawarty numer zamówienia oraz wszystkie szczegóły dotyczące zawartej transakcji.

 

Czy muszę założyć konto w sklepie, aby złożyć zamówienie?

Założenie konta w naszym sklepie nie jest obowiązkowe. Naszym klientom udostępniamy opcję zakupu bez rejestracji, dzięki której mogą oni złożyć jednorazowe zamówienie.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 4 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób:

  • W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia zaksięgowania środków na koncie Sprzedawcy
  • W przypadku wyboru Klienta sposobu płatności za pobraniem - od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

 

Z naszej strony dokładamy wszelkich starań aby zamówienia wysłane były w przeciągu 24 godzin od ich złożenia. Jeżeli wyślesz zamówienie do godziny 14:00 zyskasz pewność, że wyślemy je w ciągu 24 godzin.

W przypadku towarów "dostępnych na zamówienie" termin dostawy może się wydłużyć - dokładny termin dostawy klient otrzyma indywidualnie.

W jaki sposób zostanę poinformowany o dacie wysyłki zamówienia?

W momencie wysyłki paczki na podany w zamówieniu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z numerem listu przewozowego. Aktualny status przesyłki można sprawdzić na stronie firmy kurierskiej DPD.

Ile zapłacę za dostawę?

 

Co mam zrobić w przypadku otrzymania uszkodzonej przesyłki podczas transportu?

Po odebraniu przesyłki i stwierdzeniu uszkodzenia jeżeli jest to możliwe prosimy o spisanie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę (posiadanie protokołu przyśpiesza czas rozpatrzenia reklamacji). Prosimy również o niezwłoczne wysłanie wiadomości mailowej na adres sklep@hydrokanplus.pl zawierającej numer zamówienia oraz krótki opis problemu. Twoja reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w możliwie najkrótszym czasie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
CA Raty
Sklep internetowy Shoper.pl